سپیدبرفی

تنها مرد کلوپ

1391/1/14 11:43
نویسنده : زهرا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز ٧/١/٩١ روز دوشنبه ساعت ١٠ صبح تماس گرفتم با نازی جونم حرف بزنم ولی خواهرش جواب داد و گفت آقا سامیار گل ما بدنیا امده  هورااااااااااااااااااااااااااااااا خاله جونم مبارککککککککککککک باشه قدم سامیار گله ، انشاءا.. که همیشه سلامت و سالم و خوش باشید

خدارو صد هزار مرتبه شکر که سامیار جونم به سلامتی امد تو بغل مامانش و دل باباشو شاد کرد وقتی به اولین پیامکی که خاله نازی برام فرستاده بود و توش نوشته بود ( من باورم نمیشه بی بی چکم مثبت شده ) نگاه میکردم یه حس و حال عجیبی داشتم نمیتونم بگم تنها خبر خوبی که شنیدیم ولی یکی از بهترین خبرایی بود که توی اون روزا دلمو خیلی شاد کرد و دوست ندارم هیچ وقت پاکش کنم خیلی حس خوبی بهم میده

خلاصه به سلامتی تنها مرد کلوپ هم پاهاي قشنگو  مردونشو به اين دنيا گذاشت اميدوارم هميشه توي زندگيت موفق باشي عزيز خاله

اینم عکس سامیار جونمممممممممممم

ساميار جونم

 عزيز دلم از تو خواهش ميكنم هر چه زودتر بياااااااااااا من خيلي چشم براهتممممممممم

عاشقتم عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محمد مانی
14 فروردین 91 12:23
سلام زهرا خانمی
سال نو مبارک
امیدوارم که تو این سال خداوند یه نینی سلام و صالح بهتون عیدی بده.
انتظار خیلی سخته و منم این انتظار سخت را کشیدم.
انشالله که انتظارت به پایان برسه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد