سپیدبرفی

كتاب

1390/6/23 11:11
نویسنده : زهرا
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دلم

 چند روز پیش با یکی از دوستی گلم به اسم خاله زینب که یه دختر خیلی خوشگل به اسم حنانه داره و انشاءا..وقتی شما بیای با هم همبازیای خوبی میشید رفتیم نمایشگاه کتاب و فقط از غرفه کودکش دیدن کردیم وای که چقدر کتابای قشنگ ، دلم میخواست همشون رو برات بخرم البته اینو هم بگم چند تا کتاب ناز و چند تا هم پوستر خوشگل گرفتم و از یه دستگاه هوشمند الکترونیکی خوشم امد که قرار شد بعدا برات بگیریم که هم بتونی قرآن رو به خوبی یاد بگیری و هم کلمات انگلیسی رو ، خیلی جالب بود یک کتاب هم برای خودمون گرفتم که من و بابایی بخونیم و تجربمون زیاد بشه و بقول نویسنده کتاب که اسم کتاب رو ویتامینهای عشق گذاشته بود بتونیم تمام ویتامینهای عشقمون و نثارت کنیم 

اینم کتابیی که برات گرفتم

كتابهاي عزيز دلم

 

اين دستگاه تقریبا مشابه دستگاهي هستش كه ميخوايم برات بگیریم عزيزم

دستگاه اموزشي هوشمند

 

و اينم كتابهاي مامان و بابا

 كتاب مامان و بابا

 اینم عکس حنانه کوچولو

 حنانه

 

 

دوست دارم عزیزتر از جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آرمین
2 خرداد 90 11:10
موفق باشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
خاله محمدماني
29 بهمن 90 14:19
سلام عزيزم اميدوارم زودتر مادر بشي و يك ني ني قشنگ و سالم خدا بهت بده . منم هنوز مادر نشدم و همه دلخوشيم بچه خواهرمه براي منم دعا كن . به ما سربزن خوشحال مي شيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد