سپیدبرفی

قرار با خاله ها

1390/4/13 13:05
نویسنده : زهرا
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگترین گل زندگیم

خوبی مامانی مارو نمیبینی خوشی ، مامانــــــی جـــــــــات خیلـــــــــی خالیــــــــه ، دیروز با خاله ها رفته بودیم بیرون . این سومین قرارمون بود خیلی خوش گذشت اینکه میگم جات خالی داستان داره اخه میدونی ٥ تا خاله قلمبه داری که همشون یه نی نی ناز تو دلشونه خاله لیلا پرنا خوشگل رو داره ، خاله افسانه آترینا ناز نازی رو ،‌خاله نسیم یاسی جونه خوشملو و خاله آتوسا آنیسای گل رو و خاله گلاره هم نیلا جون کوشولورو - خلاصه ٥ تا مامان ناز و ٥ تا دخمل خیلی خیلی ناز داریم . تازه خاله آناهیتا هم که یه گل پسر ناز داره به اسم آقا پرهام گل و خاله زکیه هم یه گل پسر داره به اسم آقا پارسای گل خلاصه دوروبرمون پر از نعمتهای ناز خداست . مامانی خیلی خوش گذشت با مامانه نی نی ها کلی گفتیم و خندیدیم و کلی از کارای فسقلی ها تو دل مامانشون تعریف کردن و من قند تو دلم آب میشد اونجا بود  که جای خالیتو خیلی احساس کردم و دلم خواست کاش تو هم خیلی زود بیای تو دلم و از اونجائیکه خاله ها خیلی خوب و مهربونن همه برام دعا کردن که دفعه دیگه که رفتیم بیرون همه بانی نی هاشون بیان و من قلمبه باشم البته من تنها نیستم انشاءا.. سری بعد خاله نازی ،‌خاله سمیرا ،‌ خاله رزا همگی با هم قلمبه شده باشیم .

راستی مامانی ، پرنا جونم ٢٠ روز دیگه به دنیا میاد و من خیلی شوق و ذوق دارم و ١٠ روز بعدش آترینا به ترتیب یاسمن جون و آنیسا جون و کوشولوترین نی نی نیلا جونمه که آبان دنیا میاد انشاءا.. اگه خدا بخواد و شما هم قدم رنجه کنی تشریف بیاری تو دل مامانی سال دیگه این موقعها منم یه نی نی ناز و خوشمل تو بغلم دارم و بعد موقعی که با خاله ها میریم بیرون شما فسقلی ها کلی با هم خوش میگذرونید و بازی میکنید .

پس مامانی اینو بدون که من خیلـــــــی منتظرتم و جای خالیت توی لحظه لحظه های زندگیم ملموسه . 

عاشقتم

خیلی دوستت دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه‌شهرزاد
18 تیر 90 10:43
سلام مامان جون آينده
از صميم قلبم آرزو مي‌كنم به زودي زود طعم شيرين مادر شدن را بچشي


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد