سپیدبرفی

الهم عجل لوليك الفرج

1390/4/26 14:20
نویسنده : زهرا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزكم

امروز خيلي روز خوبيه روز تولد منجي عالم بشريته امروز روزيه كه همه و همه از پير و جوون هر كاري از دستشو بر بياد انجام ميدن تا دل آقا رو شاد كنن بلههههههههه عزيزم امروز روز تولد حضرت مهدي (عجل الله ) به اميد روزي كه همه و همه براي امدنشون لحظه شماري كنن و آقا قدم رنجه كنن و دنيا رو با قدماي نازنينشون گل بارون كنن و همه جارو پر از عدل و داد كنن و اميدوارم كه ما هم از رهروان راهشون باشيم

به اميد روزي كه آقامون ظهور كنن

امام زمان

آقا جون ازتون ميخوام سال ديگه به تمام كسانيكه انتظار داشتم يه گل از گلاي باغ آسموني رو دارن به لطف و كرم خودتو بهشون يه گل زيبا و صالح عطا كنين و به من هم رو هم شامل لطفتون كنيد يه گل زيبا و صالح به من عصا كنين تا از رهروان راهتون باشه .

 

دوستتون دارممممممممممممم آقااااااااااااااا جوننننننننننننننننننن

 

 

و تو عزيزتر از جونم خيلي دوستت دارم و براي ديدن لحظه شماري ميكنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ونوشه مامان پارسا
2 مرداد 90 12:52
سلام عزیزم. خیلییییییییی خوشحالم که پرنای عزیز صحیح و سالم بدنیا اومده. از طرف من به لی لی تبریک بگو. راستی وزنش چند بود و شبیه کی هست بالاخره؟ ایشالله که به زودی زود خبر نی نی دار شدن تو رو هم میشنویم
ونوشه مامان پارسا
7 مرداد 90 20:51
سلااااااااااااااااام عزیزم. خوشحال شدم دیدمت. مرسی ازت. شکر خدااااا پرنا بدنیا اومده. وزنش هم که خوب بوده با اینکه زود بدنیا اومد. من دسترسی به گروه خودمون ندارم. حذف نشده گروهمون تو نی نی سایت؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد