سپیدبرفی

اولین نی نی کلوپ

1390/8/22 17:20
نویسنده : زهرا
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم

امروز خیلی خوشحالم خیلی خدا جونم ممنون به خاطر همه نعمتات ممنون دیروز پرنا جونم بدنیااااااااااااا امده بوده خیلی خوشحالم دلم میخواد برم و ببینمشفرشته

روز جمعه بابای پرنا به همه خاله ها خبر داد که پرنا جون به دنیا امده و هر دو صحیح و سالم هستن خیلی خوشحال شدم و خدارو شکر کردم .

پرنا جونم فرشته کوچولوی خوشگل خوشحالم که پاهای قشنگتو كوچولوتو به این دنیای گذاشتی و چشمای قشنگتو رو به دنیا زیبا باز کردی و دنیا رو از همیشه زیبا تر کردی انشاءا.. همیشه خوش و خرم باشی عزیزم و زیر سایر خدا و پدر و مادرت همیشه سالم و سلامت باشی ماچ

اینم عکس پرنا خانوم گل گلااااااااااااا

پرنا خانوم

پرنا گله

 

 

امیدوارم هر چه زودتر شما هم بیای تو دل مامانی و منم چنین روزی رو تجربه کنم

 

دوستت دارم عشقمممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد