سپیدبرفی

دومین نی نی کلوپ

1390/5/19 15:26
نویسنده : زهرا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونممممممممممم

صبح زنگ زدم به خاله افسانه ولی جواب نداد فکر کنم اطاق عمل بود ساعت ١١:٢٩ دقیقه زنگ زدم که صدای خاله رو شنیدم که نالون و خسته گفت بلهههههههههههه منم کلی ذوق کردم و بهش تبریک گفتم بلههههههههه مامانی جونم آترینا جونم دنیا امده هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدا جونم بازم صد هزار مرتبه شکر که هر دو سالم هستن و انشاءا.. آترینا جونم دختر خیلی خوبی برای مامان باباش باشه و همیشه زیر سایه ایزد منان خوش و سلامت باشن .

خوشحالم که آترینا جونم قدمای کوچولو و پر برکتشو توی این دنیا خوشگل گذاشت و دل مادر و پدرشو و همه خاله ها رو شاد کرد .

آترینا جون دوستت دارم خاله جونیییییییماچاين عكس خوشگل خانوم

 اترينا

 

مامانی من عاشق شما هستممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد