سپیدبرفی

یه عالمه خبرای خوب

1390/12/20 12:34
نویسنده : زهرا
540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگنرینم

این چند روز خیلی روزای خوبی بود هورا

اول اینکه خاله ونوشه یه پسر خوشگل و ناز بدنیا اورده به اسم آقا پارسای گل که انشاءا.. همیشه زنده و سلامت باشه خاله جونمممممممممممممممممم قدم نو رسیده مبارک قلب پارسا جونم انشاءا.. ١٢٠ ساله بشی خاله .

اينم عكس آقا پارساي گل

پارسا

دوم : خاله آناهیتا یه پسر خوشگل و جیگر طلا به دنیا اورده به اسم آقا پرهام گل و کلی منو خوشحال کرد و خدارو شکر میکنم که هر دو سالم هستن خاله خونمممممممممممممم مبارکه انشاءا.. تولد ١٢٠ سالگی آقا پرهامو جشن بگیرید قلب

اينم عكس پرهام گله

پرهام

سوم : خاله رزا جونممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممم خدارو شکرت که شما هم صاحب یه نی نی ناز شدی من خیلی خوشحالممممممممممممممممممممممممممممممممممم که من دوباره خاله شدممممممممممممممممممممم خدا جونم شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتت قلبو امیوارم که همیشه خوش و خرم باشید

 

 

( خاله ستاره متاسفم انشاءا.. كه خيلي زود صاحب يه ني ني ناز ميشي ) 

و خبر آخر که خیلی بهم حال داد اینکه خاله ستارهههههههههههههه جونمممممممممممم نی نی داره خدا جونم مرسی که دل دوستامو شاد میکنی و ازت میخوام که بهشون نی نی های سالم و صالح عطا کنی من خیلی خوشحالمممممممممم دلم میخواد بال در بیارم از خوشحالی

و اینکه خال آسیه هم یه نی نی ناز تو دلش داره انشاءا.. به سلامتی دنبا بیاد خاله آسیههههههههههههههه مبارکهههههههههههههههههههه  

امیدوارم هر چه زودتر تو هم بیاییییییییییییییییییییی دل شکستهگریه

 دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد