سپیدبرفی

پيشنهاد به بابا

1390/2/25 11:33
نویسنده : زهرا
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

مامان ، امروز به بابا پيشنهاد دادم كه برات بنويسه از دلتنگي هاش و انتظارش از اينكه چقدر منتظرت امدنته خيلي دلم ميخواد بدونم چه طور ميخواد باغرور مردانه و مهر پدرانه دلتنگي هاشو و انتظارشو بنويسه چي ميخواد بنويسه خيلي دلم ميخواد بدونم چي ميگه حرفش با تو عزيز دل چيه ، دارم لحظه شماري ميكنم كه زنگ بزنه و بگه نوشته هام آماده شده دلم ميخواد وقتي داره دلتنگيشاشو ميگه صورتشو ببينم ، ببينم چه حالي داره واقعا براي شنيدن درد دل يه پدر با فرزندي كه مارو توي انتظار گذاشته بي قرارم . بي قرارم كه بدونم و بشنوم

 از صبح چند بار بهش زنگ زدم همش گفته باشه ، بايد فكر كنم ، الان كار دارم 

و من منتظر شنيدن صداي زنگم

ماماني شما هنوز تصميم نگرفتي بياي پيش مااااااااااااا

ما منتظرتيم گل زندگيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد