سپیدبرفی

روزمادر

1391/2/23 19:43
نویسنده : زهرا
444 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

روز تولد خانم فاطمه الزهرا و روز مادر مبارکککککککککک

خدا جونم شکرت

دو سال پیش مامان جونه عزیزم یه مریضی خیلی سخت گرفت الهی من براش بمیرم خیلی اذیت شده اون چند ماه اصلا شب و روز نداشتم خیلی غذاب کشیدیم چه شبا که تا صبح اشک ریختم و دعا کردم که مامانم هر چه زودتر خوب خوب شه حتی دنیا رو یه لحظه هم بدون مامانم نمیخواستم برای من زندگی بدون مامانم از جهنمم بدتره مامانم خیلی مهربونو و ماهه البته همه مامانا این خصلتای خوب رو دارن واقعا داشتن مادر نعمت خیلی بزرگیه و شکر خدا بعد از گذشت چند ماه مامانم دوباره و با لطف خدا سلامتیشو بدست آورد خدا جونم هر ثانیه هزار بار شکرت که این نعمتو از ما نگرفتی مامانی قشنگ و مهربونم بابت تمام زحماتت , شب بیداریات , و عشقت که نثار ما کردی ازت ممنون دوست دارم و امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و هیچ وقت ناراحتی نداشته باشی و همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه عاشقتم مامان خوشگلم

امیدوارم من یه روزی بتونم مثل مامانم مادری کنم

 

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد