سپیدبرفی

تولد

1391/2/25 20:00
نویسنده : زهرا
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت ؟

نمیدونم باید بخندم یا گریه کنم ؟

نمیدونم باید شکر کنم یا کفر بگم ؟

 نمیدونم باید بازم صبور باشم یا نه ؟

 نمیدونم واقعا باید یکساله شدنه تمام خاطراته خوبمو بدم جشن بگیرم یا از کنارش خیلی ساکت رد بشم ؟

واقعا موندم که کار درست چیه ؟

ولی من بازم شاکرم

امروز کلوپم یکساله شده یعنی یکسال از انتظار من برای امدنت میگذره ولی هنوز نمیدونم به چه مصلحتو خیری تو نیومدی ؟

ولی بازم شکر

امیدوارم روزای انتظار به سر بیاد 

تولد یکسالگی کلوپم بدون تو اصلا صفائی نداره امیدوارم بیای و با امدنت خوشی و خوشحالی روزو شبامو پر کنه

 

دوستت دارم عشقممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد