سپیدبرفی

یه خبر داغ

1390/5/16 11:35
نویسنده : زهرا
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ماماني جونم زود بجنب كه داري تنبل گروه ميشي همه ني ني هاي زرنگ زود امدن پيش مامان و باباشون ولي شما هنوز جا خوش كردي و اصلا به فكر ما نيستي . راستييييييييي خبرمو نگفتم ديروز با بابايي رفته بوديم خريد موقع امدن به خونه توي ماشين يه نگاه به موبايلم كردم و ديدم كه چقدر پيامك برام امده وقتي بازشون كردم و خوندمشون كلي ذوق كردم و جيغ كشيدم ميدوني چه خبر بود ؟

 يه خبر داغ دارم يه خبر داغ دارم      خاله نازي ني ني دار شده

يه خبر داغ دارم يه خبر داغ دارم      خاله نازي ني ني دار شده

بلههههههههههههه خاله نازي ني ني دار شدهههههههههههههههههههه

  اينقدر خوشحال شده بودم كه هي جيغ ميزدم بابايي ميگفت چي شد يكي ديگه از دوستات زايمان كرد خلاصه زنگ زدم به خاله نازي بهش تبريك گفتم و تا آخر شب همش فكرم پيش خاله نازي و عمو رضا بود كه امشب چه شبي  به ياد موني براشونه و چقدر از امدن فسقلي خوشحالن و كلي خدارو شكر كردم كه خاله نازي جونمو خوشحال كرد و الان يه فرشته ناز تو دله خاله جونه و دعا ميكنم منو خاله ستاره و خاله رزا هم به زودي زود به ارزومون برسيم و شما سه تا تنبل زود زود بيايد تو دل ماااااااااااااااا

خاله نازي جون مباركههههههههههههههههههههه قلب

 

 

عشق مامان منتظرتممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
12 مرداد 90 13:52
ونوشه مامان پارسا
12 مرداد 90 22:10
واااااااااااااااااای نمیدونی من چقدر خوشحال شدم زهرا. از طرف من هزار بار به نازی تبریک بگو. همچنین به رامونای عزیز. راستی آترینا چند کیلو بود؟ شما دیگه تو هیچ کلوبی نیستین؟ اون کلوب قدیمی خودمون که انگار ناپدید شده. نگیسا تو این روزهای عزیز خیلی برای تو و نازی و رها و بقیه بچه ها دعا میکنم. امیدوارم خدا منو قابل بدونه و دعامو برآورده کنه. شکر خدا که نازی مامان شده. به زودی زود خبر نی نی دار شدن تو و بقیه رو هم میشنوم.
ونوشه مامان پارسا
12 مرداد 90 22:13
وای نگیسا اینقدر برای نازی خوشحال شدم که دلم خواست یه بار دیگه اینجا برات کامنت بذارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سپیدبرفی می باشد